Koučovací přístup pro pedagogy ZUŠ

Jak koučování mění školy a zvyšuje úspěch žáků i učitelů?

Koučovací přístup nabízí pedagogům mnoho přínosů. Od individuálního rozvoje žáků, přes zlepšení komunikace a zvyšování motivace, až po podporu kreativity a rozvoj emocionální inteligence. Tento přístup nejen obohacuje výukový proces, ale také přispívá k celkovému profesnímu růstu učitelů. Je jasné, že implementace koučovacích technik může vést k lepším výsledkům a spokojenosti jak u žáků, tak u učitelů. Pedagogové, kteří se zapojují do koučování, se neustále učí nové techniky a strategie, které mohou aplikovat ve své praxi. To vede k jejich osobnímu i profesnímu růstu a zvyšuje jejich spokojenost s povoláním…

O tom se přesvědčil i pedagogický sbor Základní umělecké školy v Nepomuku, který se koučování věnoval v průběhu několika společných setkání.


Autor fotografií: Pavlína Jandošová, Jolana Dočkalová, Lenka Kohoutová

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace